Vaxtından əvvəl ölüm riskini artıran məhsullar açıqlanıb
09.05.2026 [18:30]
Ultra emal olunmuş qidalar ürək-damar xəstəlikləri və vaxtından əvvəl ölüm riskini əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilər. Avropa Kardioloqlar Cəmiyyətinin mütəxəssisləri belə nəticəyə gəliblər. AZƏRTAC xəbər verir ki, araşdırmanın icmalı “European Heart Journal” jurnalında dərc olunub.
Mütəxəssislər ultra emal olunmuş qidaların ürək sağlamlığına təsiri ilə bağlı hazırda mövcud olan bütün məlumatları təhlil ediblər. Söhbət tərkibində çoxlu əlavələr, şəkər, duz və emal olunmuş yağlar olan sənaye üsulu ilə istehsal edilən məhsullardan gedir. Bunlara şirin qəlyanaltılar, kolbasa məhsulları, yarımfabrikatlar və qazlı içkilər daxildir.
Araşdırmanın nəticələrinə görə, bu cür qidalardan daha çox istifadə edən insanlarda ürək-damar xəstəlikləri riski 19 faiz, qulaqcıqların fibrilyasiyası riski 13 faiz yüksək olub. Ürək xəstəliklərindən ölüm ehtimalının isə 65 faizə qədər artdığı müəyyən edilib. Bundan əlavə, ultra emal olunmuş məhsulların piylənmə, ikinci tip diabet və yüksək qan təzyiqinə səbəb olduğu bildirilib.
Tədqiqat müəlliflərinin fikrincə, problem yalnız məhsulların tərkibi ilə bağlı deyil, həm də onların sənaye üsulu ilə neçə dərəcədə emal olunması ilə əlaqədardır. Mütəxəssislər qeyd ediblər ki, hətta “faydalı” tərkibə malik məhsullar belə güclü emaldan keçdikdə sağlamlığa mənfi təsir göstərə bilər.
Xəbər lenti
Hamısına baxGündəm
14 Avqust 11:05
İqtisadiyyat
14 Avqust 10:35
Analitik
14 Avqust 10:15
MEDİA
14 Avqust 09:55
Analitik
14 Avqust 09:30
Sosial
14 Avqust 09:10
Dünya
13 Avqust 23:55
Dünya
13 Avqust 23:35
Dünya
13 Avqust 23:05
Dünya
13 Avqust 22:45
Dünya
13 Avqust 22:20
Dünya
13 Avqust 21:55
Dünya
13 Avqust 21:35
Dünya
13 Avqust 21:10
Dünya
13 Avqust 20:45
Dünya
13 Avqust 20:20
Dünya
13 Avqust 19:55
Dünya
13 Avqust 19:35
Dünya
13 Avqust 19:10
İqtisadiyyat
13 Avqust 18:57
İdman
13 Avqust 15:59
İqtisadiyyat
13 Avqust 15:47
Sosial
13 Avqust 15:20
İqtisadiyyat
13 Avqust 14:55
Mədəniyyət
13 Avqust 14:45
İqtisadiyyat
13 Avqust 14:20
Sosial
13 Avqust 14:18
Sosial
13 Avqust 13:50
Elm
13 Avqust 13:26
Elm
13 Avqust 13:20
İqtisadiyyat
13 Avqust 13:12
Elm
13 Avqust 13:11
İqtisadiyyat
13 Avqust 12:53
Gündəm
13 Avqust 12:40
Mədəniyyət
13 Avqust 12:25
Sosial
13 Avqust 12:05
Elm
13 Avqust 12:00
Gündəm
13 Avqust 11:50
Sosial
13 Avqust 11:50
Elm
13 Avqust 11:37
İdman
13 Avqust 11:35
Elm
13 Avqust 11:32
YAP xəbərləri
13 Avqust 10:59
Analitik
13 Avqust 09:55
Gündəm
13 Avqust 09:50
Gündəm
13 Avqust 09:45
Sosial
13 Avqust 09:25
Gündəm
13 Avqust 09:25
Gündəm
13 Avqust 09:20
Sosial
13 Avqust 09:05
Dünya
12 Avqust 23:55
Dünya
12 Avqust 23:45
Dünya
12 Avqust 23:20
Dünya
12 Avqust 22:55
Elanlar
12 Avqust 22:43
Dünya
12 Avqust 22:35
Dünya
12 Avqust 22:05
Dünya
12 Avqust 21:45
Dünya
12 Avqust 21:20
Dünya
12 Avqust 20:50
Dünya
12 Avqust 20:30
Dünya
12 Avqust 19:55
Dünya
12 Avqust 19:35
Dünya
12 Avqust 19:15
Mədəniyyət
12 Avqust 18:56
İqtisadiyyat
12 Avqust 18:50
İqtisadiyyat
12 Avqust 18:25
İdman
12 Avqust 18:05
Mədəniyyət
12 Avqust 17:45
İqtisadiyyat
12 Avqust 17:15

