Qanda şəkərin səviyyəsini azaltmaq üçün yeni təbii vasitə aşkarlanıb
29.04.2026 [18:30]
Çinli alimlər müəyyən ediblər ki, fruktooliqosaxaridlər ilə çaytikanının birgə istifadəsi qanda şəkərin səviyyəsini azalda və yağ mübadiləsinin göstəricilərini yaxşılaşdıra bilər.
AZƏRTAC xəbər verir ki, tədqiqatın nəticələri “Food & Function (F&F)” jurnalında dərc olunub.
Araşdırma ikinci tip şəkərli diabeti olan siçovullar üzərində aparılıb. Bu xəstəlik zamanı orqanizm insulin hormonundan səmərəli istifadə etmir. Nəticədə qanda qlükozanın səviyyəsi yüksəlir, sonradan isə orqan və toxumalarda zədələnmələr yaranır.
Acqarına əlavə qəbulundan sonra heyvanlarda şəkərin səviyyəsi azalıb. Qanda triqliseridlərin və ürək-damar xəstəlikləri riski ilə bağlı olan “pis” xolesterinin (aşağı sıxlıqlı lipoproteinlərin) konsentrasiyası da aşağı düşüb.
Alimlərin sözlərinə görə, fruktooliqosaxaridlər prebiotiklərdir, yəni mədədə həzm olunmayan, lakin bağırsaqdakı faydalı bakteriyalar üçün “qida” rolunu oynayan maddələrdir. Çaytikanı isə vitaminlər, antioksidantlar və yağ turşuları kimi bioloji aktiv birləşmələrlə zəngindir.
“Təsir eyni anda bir neçə mexanizmlə bağlıdır. Birincisi, bağırsaq mikrobiotasının, yəni bağırsaqda yaşayan mikroorqanizmlərin ümumi tərkibi dəyişib. Maddələr mübadiləsinin normal gedişi ilə bağlı olan “Bifidobacterium” və “Akkermansia” kimi faydalı bakteriyaların sayı artıb, iltihabı gücləndirən bakteriyaların sayı isə azalıb”, – deyə tədqiqatçılar bildiriblər.
Əlavə həmçinin qaraciyərdə yaranan və yalnız yağların həzmində deyil, həm də qanda şəkər və lipidlərin səviyyəsinin tənzimlənməsində iştirak edən öd turşularının mübadiləsini normallaşdırıb. Bundan başqa, heyvanlarda metabolik pozuntuları tez-tez müşayiət edən və diabetin gedişatını ağırlaşdıran iltihab əlamətləri zəifləyib.
Müəlliflər vurğulayırlar ki, hələlik söhbət heyvanlar üzərində aparılmış təcrübədən gedir. Bununla belə, əldə olunan nəticələr prebiyotiklərlə bitki tərkibli komponentlərin birləşməsinin diabetin profilaktikası və əlavə korreksiyası üçün perspektivli istiqamət olduğunu göstərir.
Xəbər lenti
Hamısına baxDünya
15 Avqust 23:31
Dünya
15 Avqust 22:20
Dünya
15 Avqust 21:15
Dünya
15 Avqust 20:39
Dünya
15 Avqust 19:22
Dünya
15 Avqust 18:29
Dünya
15 Avqust 17:35
Sosial
15 Avqust 16:44
Dünya
15 Avqust 16:18
Sosial
15 Avqust 15:46
Sosial
15 Avqust 15:43
Gündəm
15 Avqust 15:40
Dünya
15 Avqust 15:23
Dünya
15 Avqust 14:31
Dünya
15 Avqust 13:19
Dünya
15 Avqust 12:24
Gündəm
15 Avqust 11:58
Gündəm
15 Avqust 11:45
Gündəm
15 Avqust 11:35
Hadisə
15 Avqust 11:32
Gündəm
15 Avqust 11:25
İqtisadiyyat
15 Avqust 11:22
İqtisadiyyat
15 Avqust 11:05
İqtisadiyyat
15 Avqust 10:35
Analitik
15 Avqust 10:15
Analitik
15 Avqust 09:55
Analitik
15 Avqust 09:35
Ədəbiyyat
15 Avqust 09:15
Ədəbiyyat
15 Avqust 09:05
Dünya
14 Avqust 23:54
Dünya
14 Avqust 23:25
Dünya
14 Avqust 22:50
Dünya
14 Avqust 22:15
Dünya
14 Avqust 21:50
Hadisə
14 Avqust 21:32
Dünya
14 Avqust 21:20
Dünya
14 Avqust 20:55
Dünya
14 Avqust 20:35
Dünya
14 Avqust 20:05
Dünya
14 Avqust 19:48
Dünya
14 Avqust 19:20
Mədəniyyət
14 Avqust 18:55
Elm
14 Avqust 18:43
İqtisadiyyat
14 Avqust 18:26
İqtisadiyyat
14 Avqust 18:10
Elm
14 Avqust 17:41
Sosial
14 Avqust 17:26
İqtisadiyyat
14 Avqust 17:25
İdman
14 Avqust 17:10
Mədəniyyət
14 Avqust 16:48
Mədəniyyət
14 Avqust 16:29
Sosial
14 Avqust 16:20
Sosial
14 Avqust 15:45
İdman
14 Avqust 15:40
Sosial
14 Avqust 15:25
Siyasət
14 Avqust 14:40
İqtisadiyyat
14 Avqust 14:35
Sosial
14 Avqust 14:20
İdman
14 Avqust 13:39
Sosial
14 Avqust 13:35
Sosial
14 Avqust 12:37
Gündəm
14 Avqust 11:55
Gündəm
14 Avqust 11:35
Gündəm
14 Avqust 11:05
İqtisadiyyat
14 Avqust 10:35
Analitik
14 Avqust 10:15
MEDİA
14 Avqust 09:55
Analitik
14 Avqust 09:30
Sosial
14 Avqust 09:10
Dünya
13 Avqust 23:55

